PRIČA O NOUGATINE
Nougatine je priča o kozmetičkom brendu prilagođenom dečjem uzrastu
A zašto kozmetika za decu?
Isto pitanje se pre 10 godina zapitala jedna mama, Caroline Pulsjard, tvorac Nougatine brenda.
Kao pripadnik kozmetičke industrije sa 26-godišnjim iskustvom u radu zapitala je sebe kao mamu "Da li su mojoj deci potrebni proizvodi za negu kože?" Za tadašnji uzrast njene dece tržište nije nudilo prilagođene proizvode…
Početna misao ju je sve više “kopkala”, te je otpočela samostalno istraživanje tržišta kozmetike za decu. Ono što joj je brzo postalo jasno je da se celokupna ponuda kozmetike za decu deli na kozmetiku za bebe (do 3 godine) i kozmetiku za tinejdžere (do 16 godina)! Šta je sa ostalom decom koja nisu bebe a ni tinejdžeri?
A šta je sa decom uzrasta od 3 do 12 godina? Ima li njihova koža neke posebne potrebe?
Delić kolaža je definitivno nedostajao! U želji da dobije odgovor na pitanje koje je sve više okupiralo njene misli Carlone Pulsjard je u sadarnji sa vodećim francuskim bio-medicinskim istraživačkim centrom pokrenula prvo naučno istraživanje o specifičnostima kože dece u odnosu na kožu beba i odraslih. U analizu su bila uključena deca iz više zemalja različite starosne dobi i boje kože.
Rezultat naučne studije je opravdao njeno uverenje. Koža dece se razlikuje od kože beba i odraslih!
2 specifičnosti kože dece uzrasta od 3 do 14 godina.
1. Koža dece ima manje lipida
2. Koža dece je tanja, krhkija i ne uspeva da zadrži optimalan nivo vlage
Tako je nastao prvi brend kozmetike za decu, a danas vodeći u svetu
Vizionarsko zapažanje gospođe Caroline i izvedeni naučni zaključci definisali su pravac u kome će krenuti razvoj prvog dečijeg brenda kozmetike - Nougatine Paris. Osnovna vizija brenda je kreirati potpuno prirodnu kozmetiku prilagođenu deci uzrasta od 3 do 14 godina koja je bogata hranljivim i hidrirajućim komponentama koje šite i neguju dečju kožu. Ta kozmetika se mora i dopasti deci zbog lepih aroma i razviti rutinu nege u periodu koji je najznačajniji za formiranje ličnosti i dobrih navika.