ČAROLIJA NAJSLAĐIH AROMA KOJA ĆE UČINITI DETE SREĆNIM
Šta je to što je deci neophodno? Zabava, igra i bezbrižnost.
Može li se nešto što nema ove dimenzije dopasti deci?
Da li se Nougatine proizvodi dopadaju deci ?
Kada je Caroline Pulsjard došla na ideju da stvori Nougatine Paris, kao imperativ je postavila jasan cilj! Proizvodi za male dame i gospodu moraju biti zdravi, bezbedni, prijatni i zabavni deci.
Da bi to postigla svojim proizvodima je morala udahnuti “poseban šarm”, obojiti ih u najlepše boje detinjstva i podariti im najprimamljivije “ukuse” bezbrižne mladost.
Nougatine nije samo nega, to je univerzum zabave i uživanja, koji upotpunjava dečju radost i bezbrižnost na način koji se njima dopada.
Kako je Nougatine izabrao ukuse svojih proizvoda ?
U želji da Nougatine učine poželjnim svakom malom krosiniku naučno stručni tim angažovan od strane kreatora brenda nsproveo je istraživanje među decom uzrasta od 3 do 14 godina sa pitanjima koja su se odnosila na njihovu omiljenu hranu, omiljeni ukus i šta je to što im mame i tate prvo zabrane onda kad zasluže kaznu. Istraživanje je ukazalo na to šta deca vole i šta njima čini zabavan dan. Možete li pretpostaviti odgovore?
Šta nastane kad omiljene ukuse mališana pretvorimo u proizvode ?
Tvorci Nougatine Paris su dobili “domaći zadatak” od svojih budućih malih korisnika!
Prvi proizvod koji je nastao, CHANTIMOUSSE, pena inspirisana šećernom vunom - poslasticom koja je uvek završavala na nosu, u kosi, po prstima, a ponešto i u ustima.
Onda je usledio malo teži zadatak - deca su želela jabuku! Ali ne bilo kakvu, već onu najslađu, karnevalsku - šećernu jabuku. Njena aroma pretočena je u favorit svake male dame, BAUME GOURMAND , balzam za usne sa aromom šećerne jabuke.
Ostali proizvodi su dobijali ukuse čokolade, meda, jagode... koji su upotpunili univerzum dečje radosti. Zamislite čokolada nije samo da se jede, njen ukus prija i na licu.
Dečja radost u Nougatine proizvodima
Kako su se nizali proizvodi, Nougatine univerzum je dobijao svoje finalne konture, ne samo u aromama nego i u dizajnu pakovanja i bojama. Na samom kraju kreatorima je zaličio na ringišpil, sinonim lakoće, boja i beskrajne radosti za svako dete na svakoj tački zemaljske kugle. Boje i dizajn proizvoda upotpunjuju univerzum sreće i radosti kreiranih na način da im nijedno dete ne može odoleti.